<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">
<HTML>
<HEAD>

<META content=text/html;charset=iso-8859-1 http-equiv=Content-Type><!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">
<META content='"MSHTML 4.72.3612.1706"' name=GENERATOR>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT color=#000000 size=2>Hello.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Possible mesurable indicators could be drop-out rates or 
results at a subsequent math, physics or actuarial science exam (comparison 
between regular and web-educated students, that is).</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Any such data available anywhere ?</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=#000000 size=2><BR>Andr&eacute; Giroux<BR><A 
href="http://euler.dms.umontreal.ca/~giroux/">http://euler.dms.umontreal.ca/~giroux/</A></FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="BORDER-LEFT: #000000 solid 2px; MARGIN-LEFT: 5px; PADDING-LEFT: 5px">
    <DIV><FONT face=Arial size=2><B>-----Message d'origine-----</B><BR><B>De : 
    </B>Andre Giroux &lt;<A 
    href="mailto:giroux@DMS.UMontreal.CA">giroux@DMS.UMontreal.CA</A>&gt;<BR><B>&Agrave; 
    : </B><A href="mailto:webmath@camel.math.ca">webmath@camel.math.ca</A> 
    &lt;<A 
    href="mailto:webmath@camel.math.ca">webmath@camel.math.ca</A>&gt;<BR><B>Date&nbsp;: 
    </B>25 novembre, 1999 11:55<BR><B>Objet : </B>WebMath: evaluation of math on 
    the web<BR><BR></DIV></FONT>
    <DIV><FONT color=#000000 size=2>Hi all.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT color=#000000 size=2>Is there available somewhere yet some 
    evaluation of the efficiency of teaching math through the web ?</FONT></DIV>
    <DIV><FONT color=#000000 size=2>Andre</FONT></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>